понедельник, 18 апреля 2022 г.

Предмет "Інформатика" група №21

                                      Завдання для дистанційного відпрацювання 

Електронний підручник 
           Увага! Домашнє завдання дозволяється виконувати в програмі Microsoft
       Word (роботу надішліть на пошту olizkoelena@gmail.com) або в програмі 
                  Word Online (надайте спільний доступ olizkoelena@gmail.com)

07.03.2023
група №21

Тема уроку: Прикладний програмний інтерфейс

Матеріал до уроку:

https://drive.google.com/file/d/1HWjOslv3oZfV3cYag85aK3YCXdsywc7K/view

Домашнє завдання: Подивитись відео, виконати практичне завдання з відеоінструкції за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=zZ7sbKKxRxI



28.02.2023
група №21

Тема уроку: Валідація та збереження даних форм

Матеріал до уроку  та домашнє завдання за посиланням:




21.02.2023
група №21

Тема уроку: Взаємодія клієнт-сервер

Матеріал до уроку :

Теоретичні відомості

Сучасні комп'ютерні системи, як правило, засновані на мережі, яка об'єднує велику кількість різнотипних комп'ютерів. Для забезпечення кінцевим користувачам спільного доступу до різних джерел даних на будь-яких платформах незалежно від місцезнаходження, зниження трафіку мережі, забезпечення ефективності обробки даних призначені системи клієнт-серверної архітектури. У цих системах клієнтом називається будь-який процес комп'ютера, який запитує певні ресурси або сервіси від інших - серверних процесів. Сервер - це процес, який надає послуги (послуги) іншому процесу (клієнту). Клієнт також називається інтерфейсним додатком, Що відображає факт взаємодії кінцевого користувача з клієнтським процесом. Серверний процес реалізується серверним додатком.

Процеси клієнта і сервера знаходяться на різних комп'ютерах, підключених до мережі, хоча можуть перебувати і на одному і тому ж комп'ютері. Перебуваючи в мережі, сервер може надавати сервіси більш ніж одному клієнту, а клієнт може запитувати сервіси від декількох серверів мережі незалежно від їх розташування або фізичних характеристик комп'ютера, на якому знаходиться процес сервера. Мережа надає клієнтам і серверам засоби зв'язку.

Сервери можуть надавати послуги з управлінню файлами і принтерами, сервіси електронної пошти, з доступу до Інтернет, можуть використовуватися в якості веб-серверів або серверів БД.

Відеоматеріал до уроку:  натисніть тут

Домашнє завдання:  Створити. вивчити конспект, вивчити матеріал


14.02.2023
група №21

Тема уроку: Веб-сервер та база даних

Матеріал до уроку : натисни тут

Домашнє завдання:  Створити. вивчити конспект  у зошиті та пройти тестування  натисни тут


07.02.2023
група №21

Тема уроку: Хостинг сайту

Матеріал до уроку : натисни тут

Домашнє завдання:  Створити. вивчити конспект  у зошиті та пройти тестування  натисни тут


31.01.2023
група №21

Тема уроку: Інтерактивні сторінки

Матеріал до уроку : натисни тут

Домашнє завдання:  Створити. вивчити конспект  у зошиті та виконати завдання, зазначене у відео


24.01.2023
група №21

Тема уроку: Веб-програмування

Матеріал до уроку : натисни тут

Презентаціянатисни тут

Домашнє завдання:  Створити. вивчити конспект  у зошиті та пройти тестування  натисни тут



17.01.2023
група №21

Тема уроку: Об'єктна модель документа

Матеріал до уроку :

Об'єктна модель документа (англ. Document Object Model, DOM) — специфікація прикладного програмного інтерфейсу для роботи зі структурованими документами .

З точки зору об'єктно-орієнтованого програмування, DOM визначає класи, методи та атрибути цих методів для аналізу структури документів та роботи із представленям документів у вигляді дерева. Все це призначено для того, аби надати можливість комп'ютерній програмі доступу та динамічної модифікації структури, змісту та оформлення документа.

Разом із поширенням та розвитком веб-технологій і веб-переглядачів почали з'являтись різні, часто несумісні інтерфейси роботи із HTML документами в інтерпретаторах JavaScript, вбудованих у веб-переглядачі. Це спонукало World Wide Web Consortium (W3C) узгодити та визначити низку стандартів, які отримали назву W3C Document Object Model (W3C DOM). Специфікації W3C не залежать від платформи або мови програмування.

Через те, що структура документа представляється у вигляді дерева, повний зміст документа аналізується та зберігається в пам'яті комп'ютера. Тому, DOM підходить для застосувань в програмах, які вимагають багаторазовий доступ до елементів документа в довільному порядку. В разі, якщо треба лише послідовний або одноразовий доступ до елементів документа, рекомендується, для пришвидшення переробки та зменшення обсягів необхідної пам'яті комп'ютера, використовувати послідовну модель роботи зі структурованими документами (SAX).

Відеоматеріал до уроку: 
https://www.youtube.com/watch?v=dyaUBNK1O3c

Домашнє завдання: записати та вивчити конспект з теми, пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7058867



20.12.2022
група №21

Тема уроку: Теги додавання мультимедіа до веб-сторінок

Матеріал до уроку :



 Домашнє завдання: Підготуватись до контрольної роботи, опорний конспект надішліть викладачу



13.12.2022
група №21

Тема уроку: Мультимедіа на веб-сторінках

Матеріал до уроку :



 Домашнє завдання: Підготуватись до контрольної роботи, опорний конспект надішліть викладачу


06.12.2022
група №21

Тема уроку: Графіка для веб-середовища

Матеріал до уроку :


 Домашнє завдання:  Виконайте домашнє завдання яке зазначено в презентації



29.11.2022
група №21
Тема уроку: Комп'ютерна графіка

Матеріал до уроку :


 Домашнє завдання:  Виконайте домашнє завдання яке зазначено в презентації



22.11.2022
група №21
Тема уроку: Контрольна робота 
з теми програми "Проектування та верстка веб-сторінок"

шановні здобувачі освіти, для отримання оцінки потрібно виконати два завдання : 

Тестування натисни тут

Інтерактивну вправу натисни тут

(результати роботи надіслати на вайбер в особисті повідомлення)


17.11.2022
група №21
Тема уроку: Адаптивна верстка

Адаптивна верстка змінює дизайн сторінки в залежності від поведінки користувача, платформи, розміру екрану і орієнтації девайса і є невід'ємною частиною сучасної веб-розробки.

Пошукові системи використовують ряд критеріїв для оцінки адаптивності сайту при перегляді на мобільних пристроях. Google намагається спростити користування Інтернетом для власників смартфонів і планшетів, відзначаючи в мобільній видачу адаптовані під мобільні пристрої сайти спеціальною позначкою mobile-friendly.

Адаптивна верстка передбачає відсутність горизонтальної смуги прокрутки і масштабованих областей при перегляді на будь-якому пристрої, читабельний текст і великі області для клікабельних елементів.

Для дизайну ширина основного контейнера сайту задається в %, при цьому вона може бути дорівнює як 100% ширини вікна браузера, так і менше. Ширина стовпців сітки також задається в %. В адаптивному дизайні ширина основного контейнера і стовпців сітки фіксується за допомогою значень в px.

Приклад верстки головної сторінки

Сторінка складається з трьох основних блоків:
· заголовок (шапка),
· контейнер-обгортка для основного вмісту
· нижній колонтитул (футер).

Пропоную передивитись презентацію з теми за наступним посиланням:
https://drive.google.com/file/d/14oAPkliy3PQyIEKDaV6yoF_KIc_p0Rfv/view?usp=sharing

Домашнє завдання: Створити та вивчити опорний конспект з презентації 


16.11.2022
група №21
Тема уроку: Верстка веб-сторінок

Матеріал до уроку :


Презентація:


 Домашнє завдання:  Створити та вивчити конспект  у зошиті


03.11.2022
група №21

 Тема уроку: Практична робота" Проектування веб-сторінок"

Процес створення сайту складається з таких етапів:

І. Постановка мети.

На цьому етапі вирішуються питання загального характеру:

·                     аналіз web-ресурсів суміжної тематики; 

·                     попередній аналіз цільової аудиторії; 

·                     мета і завдання розроблюваного ресурсу; 

·                     постановка завдання.

ІІ. Технічне завдання.

Тут задаються основні параметри візуального представлення та структури сайту. ТЗ – це знання розробника про те, як треба реалізувати ту або іншу функцію для того, щоб нею було зручно користуватися. Ця область знань називається usability.

ІІІ. Проектування.

Цей етап включає широкий ряд питань від продумування логічної структури веб-сторінок до вибору найбільш зручних форм подачі інформації. Проектуванням займається дизайнер, менеджер проекту. Можна виділити три основні частини, на які слід звернути увагу: структураспособи зберігання даних і доступу до них і на шлюзи з іншими програмами.

·                     Структура. Якщо ми говоримо про найпростіший статичний Web-сайт, то він складається з набору файлів, які містять інформацію. Між ними є зв'язок. Такий сайт функціонує відповідно до базової логіки роботи Webсайтів. Якщо створюється складний динамічний сайт, який працює з базою даних і дозволяє оновлювати свій вміст у режимі on-line, то такий сайт буде містити підпрограми, які працюють на сервері, і підпрограми, які завантажуються в браузер і працюють на машині користувача. Необхідно розробити схеми цих підпрограм (компонентів сайту) та їх взаємодії. Зокрема, розробляються принцип генерації сторінок, принцип формування інформаційного наповнення, принцип побудови меню та принцип авторизації.

·                     Зберігання даних. Розрізняють два типи даних: статичні й динамічніСтатичні жорстко «зашиті» в програму, змінити їх можна тільки виправивши сам текст програми. Наприклад – «Історія компанії». Звичайно статичний сайт складається тільки зі сторінок із незмінним вмістом. Для його зміни потрібно заходити всередину програми, що вимагає спеціальних знань. На противагу статичним, динамічні дані час від часу змінюються. 

·                     Шлюзи з іншими програмами. Для того, щоб розроблювальний продукт міг отримувати інформацію з інших автоматизованих систем, потрібно розробити спеціальний компонент – шлюз. Існує дуже багато способів функціонування шлюзів. Все залежить від програм за якими буде здійснюватись зв'язок.

                                                 Практичне завдання:

   Використовуючи етапи проектування структури сайту сплануйте власний сервіс по продажі вибраних вами товарів. Оцініть цільову аудиторію, опишіть цілі, інформацію сайту і т.д. 


Домашнє завдання: Виконати практичне задання та пройти тестування натисни тут



03.11.2022
група №21

Тема уроку: Мова гіпертекстової розмітки

Основні поняття:

Гіпертекст – це електронний документ, який містить гіперпосилання на інші документи.

Гіпертекстова технологія – це інформаційна технологія, що базується на використанні гіпертекстів. Її застосовують у комп’ютерних енциклопедіях і навчальних програмах, у прикладних програмах для роботи з довідковою інформацією, а також для організації доступу до інформації у WWW – просторі.

Web-документ – це текст, написаний мовою HTML чи іншою, який призначений для перегляду електронної інформації на екрані комп’ютера за допомогою браузера. Web-документи зберігаються і пересилаються як текстові файли з розширенням htm і html тощо.

Відмінність між звичайним гіпертекстовим документом й web-документом

гіпертекстовий документ

web-документ

Зберігаються на одному диску

web-документи однієї тематики можуть розміщуватись на комп’ютерах-серверах у різних кінцях світу.

Web-вузол (web-сайт) – декілька документів на одну тему, що є на деякому комп’ютері чи належать одному власникові. Web-вузоли створюють Web-дизайнери.

Web-дизайн – це сукупність правил і рекомендацій, якими мають користуватись автори, якщо вони хочуть, щоб їхні сторінки були інформативними і виглядали привабливо.

Презентація з теми за посиланням:   https://drive.google.com/file/d/1jKSFRyGpZkXWPLh1JJ7DRsnjauAkIP3e/view?usp=sharing 

 та  https://drive.google.com/file/d/1jX2tfrDOmGnxqJV3nFouhdwhRVHs3rRG/view?usp=sharing

Домашнє завдання: По презентації написати конспект, підготуватись до заліку з теми



27.10.2022
група №21

Тема: Розмежування повноважень користувачів на основі парольної аутентифікації. Технічні та програмні засоби добування інформації

Все про парольну аутентифікацію за посиланням натисни тут


Технічні та програмні засоби добування інформації натисни для перегляду презентації

Домашнє завдання зазначене в презентації



20.11.2022
група №21

 Тема уроку: Контрольна робота з теми "Напрямки та інструменти веб-дизайну"

шановні здобувачі освіти, для отримання оцінки потрібно виконати два завдання : 

Тестування натисни тут

Інтерактивну вправу натисни тут

(результати роботи надіслати на вайбер в особисті повідомлення)


13.10.2022
група №21
                                                                            
Тема уроку:  Інструменти веб-розробника
Інформація з теми за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1M6ifjGM4lWBr6cONMdpfHiHVTEwCrgpj/edit?usp=sharing&ouid=103800266929232150964&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: записати в зошит та вивчити конспект з презентації



26.09.2022
група №21

Тема уроку: Інформаційна структура сайту

      Теоретичні відомості з теми за посиланням: 


   Домашнє завдання: записати в зошит та вивчити конспект з презентації.



19.09.2022
група №21

Тема: Цільова аудиторія сайтів

Теоретичні відомості з теми за посиланням: 

https://docs.google.com/document/d/1SctBa58hs0T-Pn26_QnwmEnDiKwaA7E9/edit?usp=sharing&ouid=103800266929232150964&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: записати в зошит та вивчити конспект.





12.09.2022
група №21

Тема: Види сайтів

Теоретичні відомості з теми за посиланням: 

05.09.2022
група№21
Тема уроку: Основні тренди у веб-дизайні

Інформація  за  цим посиланням:
Домашнє завдання: Занотувати у зошит та вивчити ключові моменти з презентації.

Діагностична контрольна робота для ІІ курсу




10.06.2022
група№21
Тема уроку: Розробка власного дизайну сайту

матеріал до уроку: натисни тут для ознайомлення , зробіть опорний конспект
і викайте зазначене в  завдання

Домашнє завдання: опорний конспект та завдання надішліть викладачу


10.06.2022
група №21

 Тема уроку: Контрольна робота з основ дизайну та просування веб-сайту

шановні учні, для отримання оцінки потрібно виконати два завдання : 

Тестування натисни тут

Інтерактивну вправу натисни тут

(результати роботи надіслати на вайбер в особисті повідомлення)


03.06.2022
група №21

Тема: Просування веб-сайтів. Розробка веб-ресурсів з урахуванням користувачів з особливими потребами

поговоримо про просування веб-сайтів:  натисни тут

Стратегія просування сайту: ТОП-3 кращих стратегій цікаво? натискай!
розробка веб-ресурсів   натискай!

Підготовка – створення сайту SharePoint зі спеціальними можливостями це цікаво

також пропоную вам пройти тестування натисни тут

Домашнє завдання: Чекаю від вас конспект і не забудьте пройти тестування



27.05.2022
група№21
Тема уроку: Пошукова оптимізація

матеріал до уроку: натисни тут для ознайомлення , зробіть опорний конспект
і викайте зазначене в  завдання

пройдіть тестування по темі натисни тут

Домашнє завдання: опорний конспект та завдання надішліть викладачу



23.05.2022
група №21

Тема:  Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-строрінці

Практична робота

Мета: навчитись правил ергономічного розміщення контенту на веб-сторінці.

Завдання. Відкрити сайти за вказаними URL-адресами. Дослідити сайти та оцінити за 10-бальною шкалою відповідно до критеріїв:

1. Візуальна привабливість сайта, дизайн, стиль оформлення.

2. Зручність і зрозумілість користування сайтом.

Приклади URL-адрес сайтів:

http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm

https://www.microsoft.com/uk-ua

http://inter.ua/uk

 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером

Перегляньте веб-сайти із зазначеними адресами:

http://nashol.com 

https://www.microsoft.com/uk-ua

http://inter.ua/uk

Порівняйте схему зовнішньої структури сторінок сайтів. Визначте, чи на всіх сайтах використано такі блоки: блок заголовка, інформаційний, підвал, блок меню.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Створити аккаунт на Google.com

2. Вибрати одну із запропонованих тем для веб-сайта: Державні символи України, Червона книга. Тварини моєї області, Дари рослинного світу і краса, Видатні мандрівники та їхні географічні відкриття.

Виберіть тип для сайта. Засобами текстового процесора розробіть схему сайта та структуру веб сторінок. Відкрийте спільний доступ, посилання надайте викладачу 



16.05.2022
група №21

 Тема уроку: Контрольна робота з Веб-програмування

шановні учні, для отримання оцінки потрібно виконати два завдання : 

Тестування натисни тут

Інтерактивну вправу натисни тут

(результати роботи надіслати на вайбер в особисті повідомлення)



02.05.2022
група№21

Тема уроку: Прикладний програмний інтерфейс

матеріал до уроку: натисни тут для ознайомлення , зробіть опорний конспект

та перегляньте презентацію по темі програми і викайте зазначене в ній завдання

Домашнє завдання: опорний конспект та завдання надішліть викладачу



25.04.2022
група№21

Тема уроку: Взаємодія клієнт-сервер. Валідація та збереження даних форм

матеріал до уроку: перегляньте відеоматеріал , зробіть опорний конспект

та перегляньте презентацію по валідації і викайте зазначене в ній завдання

Домашнє завдання: опорний конспект та завдання надішліть викладачу


25.04.2022
група№21

Тема уроку: Веб-сервер та база данних

матеріал до уроку: перегляньте презентацію , зробіть опорний конспект

пройдіть тестування натисни тут

Домашнє завдання: опрацювати матеріал уроку, зробити опорний конспект, 
                                    пройдіть тестування


21.04.2022
група№21

Тема уроку: Інтерактивні сторінки. Хостинг сайту

матеріал до уроку: перегляньте презентацію

відеоматеріал до теми уроку натисни тут

Домашнє завдання: опрацювати матеріал уроку, зробити опорний конспект, виконайте завдання, зазначене у презентації 



18.04.2022
група№21

Тема уроку: Веб-програмування

матеріал до уроку: натисни тут

презентація до уроку: натисни тут

Домашнє завдання: за матеріалом уроку складіть опорний конспект. Завдання пропоную виконувати в Google Doc


13.04.2022
група№21

Тема уроку: Об'єктна модель документа

матеріал до уроку: 

Об'єктна модель документа (англ. Document Object ModelDOM) — специфікація прикладного програмного інтерфейсу для роботи зі структурованими документами .

 З точки зору об'єктно-орієнтованого програмування, DOM визначає класиметоди та атрибути цих методів для аналізу структури документів та роботи із представленям документів у вигляді дерева. Все це призначено для того, аби надати можливість комп'ютерній програмі доступу та динамічної модифікації структури, змісту та оформлення документа.

   Разом із поширенням та розвитком веб-технологій і веб-переглядачів почали з'являтись різні, часто несумісні інтерфейси роботи із HTML документами в інтерпретаторах JavaScript, вбудованих у веб-переглядачі. Це спонукало World Wide Web Consortium (W3C) узгодити та визначити низку стандартів, які отримали назву W3C Document Object Model (W3C DOM). Специфікації W3C не залежать від платформи або мови програмування.

  Через те, що структура документа представляється у вигляді дерева, повний зміст документа аналізується та зберігається в пам'яті комп'ютера. Тому, DOM підходить для застосувань в програмах, які вимагають багаторазовий доступ до елементів документа в довільному порядку. В разі, якщо треба лише послідовний або одноразовий доступ до елементів документа, рекомендується, для пришвидшення переробки та зменшення обсягів необхідної пам'яті комп'ютера, використовувати послідовну модель роботи зі структурованими документами (SAX). 

Відеоматеріал уроку: натисни тут

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал уроку, законспектувати. Завдання пропоную виконувати в Google Doc

12.04.2022
група№21
Тема уроку: Контрольна робота

Зверніть увагу: посилання на контрольну роботу

(надсилати результат не потрібно)


31.03.2022
група№21

Тема уроку: Авторські права та ліцензії на використання графічних зображень на веб-сторінках


Домашнє завдання: виконати практичну роботу



30.03.2022
група№21

Тема уроку: Анімаційні ефекти

матеріал до уроку: натисни тут

Домашнє завдання: виконати домашнє завдання зазначене у презентації


25.03.2022
група№21

Тема уроку: Теги додавання мультимедіа до веб-сторінок


Домашнє завдання: виконати домашнє завдання зазначене в відео


11.11.2021
група №21

Тема: Графіка та мультимедіа на веб-сторінках


розміщення графічних зображень на веб-сторінках  натискай!

а векторна графіка вам цікава? перегляньте відео

також пропоную вам ознайомитись з презентацією щодо використання мультимедіа на вебсторінках

Сподіваюсь, матеріал уроку був не складним. Та чи зрозуміли ви його? Пропоную перевірити себе, зігравши у гру https://learningapps.org/2043813

Домашнє завдання: Чекаю від вас конспект, який розкриває основні складові теми та скрін гри


04.11.2021
група №21

Тема уроку: Верстка веб-сторінок. Адаптовна верстка

Матеріал уроку: натисни тут

Відео про адаптовну верстку натисни тут


28.10.2021
група №21

Тема уроку: Проектування веб-сторінок

Завдання уроку:

ознайомитись з презентацієї, матеріалом уроку, зробити стислий конспект основних термінів уроку, виконати домашнє завдання

презентація https://docs.google.com/presentation/d/1s4sKw-vkXZQA1xPWZfXlrY3dl9-CR-hX/edit?usp=sharing&ouid=100792445782112162982&rtpof=true&sd=true

матеріал урокуhttp://www.ndu.edu.ua/liceum/web.pdf

домашнє завдання: пройти тестування з теми https://onlinetestpad.com/ua/test/224387-proektuvannya-ta-verstka-veb-storinok




Комментариев нет:

Отправить комментарий